نحوه خرید بیت‌کوین با استفاده از ریال و تومان

خرید بیت‌کوین با تومان

جایی که صحبت از ارزهای دیجیتال شود، بیت‌کوین نماینده اصلی این حوزه است. بیت‌کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال بیشترین حجم معاملات بازار را در دست دارد و به طبع کاربران بسیاری در ایران نیز به دنبال خرید بیت‌کوین با تومان و یا ریال هستند.

با توجه به اهمیت این ارز دیجیتال، در این مقاله قرار است به نحوه معامله بیت‌کوین با ریال و یا تومان بپردازیم.

 

خرید بیت‌کوین در ایران و جهان

همان‌طور که می‌دانید ارزهای دیجیتال در جهان با دلار معامله می‌شوند، ولی در ایران که واحد پول رسمی ریال می‌باشد امکان خرید مستقیم ارزها به وسیله دلار میسر نیست.

شما برای خرید بیت‌کوین با ریال و یا تومان می‌توانید از طریق اکسچنج‌های ایرانی نظیر اکسچنج سیتکس و یا نوبیتکس اقدام نمایید. همچنین برای خرید بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال از دیگر صرافی‌های خارجی و بین‌المللی شما ابتدا می‌بایست ریال خود را از طریق اکسچنج‌های ایرانی به تتر تبدیل نموده و سپس با انتقال تتر به کیف پول خارجی، از صرافی‌های دیگر بیت‌کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال مورد نظر را خریداری کنید.

 

[irp posts=”1567″ name=”نحوه خرید ارزهای دیجیتال”]

 

فروش بیت‌کوین و واریز مبلغ ریالی آن به حساب بانکی

برای فروش بیت‌کوین و تبدیل آن به ریال نیز می‌شود از طریق اکسچنج‌های ایرانی میزان مشخصی از دارایی را به فروش رساند و سپس مبلغ ریالی آن را به راحتی از طریق اکسچنج به حساب بانکی واریز نمود.

توجه فرمایید برداشت ریالی از حساب کاربری در اکسچنج‌ها و انتقال ریال به حساب بانکی، توسط سیکل پایای بانک مرکزی با زمان‌بندی مشخص در شبانه‌روز صورت می‌گیرد.

 

اکسچنج سیتکس با پوشش بیت‌کوین در بازار معاملاتی خود، فرایند خرید و فروش این دارایی را برای کاربران ایرانی بسیار آسان نموده و همچنین علاوه‌ بر فراهم نمودن فضای کاربری ساده و قابل درک، کارمزد بسیار پایین‌تری را نسبت به دیگر اکسچنج‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.