ترون (TRX) چیست؟ هرآنچه درباره ترون باید بدانید و دریافت رایگان ترون

ترون چیست

ترونیکس با نماد TRX که معمولا با عنوان ترون شناخته‌شده است، یکی از ارزهای رایج است که در بازار ارزهای دیجیتال خریدوفروش می‌شود. ترون بر بستر شبکه بلاکچین ترون است که با هدف از بین بردن واسطه‌ها، راحتی نقل و انتقالات مالی و پرداخت هزینه‌های خدمات بوجود امده است، علاوه بر این قیمت ارزان این ارز به نسبت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، و همچنین سرعت بالای تراکنش درکنار کارمزد پایین، باعث شده تا جذابیت فوق‌العاده‌ای برای نگهداری (hold) و سرمایه‌گذاری بلندمدت پیدا کند. این ارز دیجیتال، در حال حاضر، جزء 10 ارز دیجیتال برتر در دنیا قرارگرفته است.

این مقاله از سیتکس قرار است، به توضیح مختصری درباره ترون بپردازد.

 

1. جاستین‌سان و طراحی ترون

ترون، در ماه سپتامبر سال 2017، توسط یک کارآفرین و شخص فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، به نام جاستین سان، بنیان‌گذاری شد. در ابتدای کار، ارز ترون برای مدتی روی بلاکچین اتریوم قرار داشت و درنهایت با راه‌اندازی یک زیرساخت منحصربه‌فرد، ترون به‌صورت مستقل روی شبکه اصلی خود قرار گرفت. این اتفاق در روز ۲۵ ژوئن سال ۲۰۱۸ میلادی شکل گرفت و کارشناسان از این روز مهم، به‌عنوان روز استقلال ترون یاد می‌کنند. جاستین سان در حال حاضر مدیرعامل BitTorrent است.

 

 

2. دریافت رایگان ترون

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین اهداف خلق ترون، ایجاد یک شبکه‌ جهانی غیرمتمرکز برای به اشتراک‌گذاری رایگان مطالب در حوزه‌ سرگرمی بوده است؛ که یکی از هیجان‌انگیزترین سرگرمی‌ها، بازی‌های رایانه ایست که در حال حاضر تنها یک سایت وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن اقدام به کسب ترون رایگان کنید. شما در سایت Earncrypto.Com می‌توانید از طریق تماشا فیلم، تماشا تبلیغات و یا بازی کردن، ترون رایگان کسب کنید.

 

 

3. بانک ترون

بانک ترون یک پلتفرم سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال است. این بانک در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۹ راه‌اندازی شده و اولین قرارداد هوشمندی می‌باشد که بر روی بلاکچین ترون اجرا شده است.

این سایت به شما چند پیشنهاد برنامه‌ریزی در جهت سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد که مقدار سودهای آنها متفاوت است. حداقل میزان سرمایه‌گذاری در بانک آف ترون نیز ۱۰ توکن TRX است. این پلتفرم ادعا می‌کند که به شما، سود روزانه بین ۳.۷ تا ۶.۷ درصد پرداخت می‌کند.

 

 

4. کیف پول‌های پشتیبانی کننده

برای نگهداری ترون به یک کیف‌پول مخصوص ارز دیجیتال با پشتیبانی از توکن TRX احتیاج دارید. خوشبختانه معروف‌ترین و پرکاربردترین کیف پول‌های ارز دیجیتال از ترون پشتیبانی کرده و نیازی به نصب یک کیف پول جداگانه برای نگهداری توکن‌های خود ندارید.

برخی از معروف‌ترین کیف پول‌های پشتیبانی کننده از ترون عبارت‌اند از:

لجر نانو اس (Ledger Nano S) – سخت‌افزاری

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) – سخت‌افزاری

گواردا والت (Guarda Wallet) – نرم‌افزاری

اتمیک والت (Atomic Wallet) – نرم‌افزاری

ترون والت (TronWallet) – نرم‌افزاری

 

 

5. قراردادهای تجاری

مهم‌ترین همکاری تجاری ترون تا کنون را می‌توان قرارداد این ارز با شرکت سامسونگ نام برد.

در اکتبر ۲۰۱۹ ترون اعلام کرد که با شرکت سامسونگ قرارداد همکاری امضا کرده است. به واسطه این همکاری ارز دیجیتال ترون در فروشگاه بلاکچین کی‌استور سامسونگ (Samsung Blockchain Keystore) در دسترس خواهد بود.

 

6. خرید و فروش ترون

برای خرید و فروش ترون می‌بایست به اکسچنج مورد نظر خود مراجعه نموده و از طریق تومان و یا ارز دیجیتال تتر معاملات خود را انجام دهید.

پلتفرم معاملاتی اکسچنج سیتکس، یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که به شما امکان خرید و فروش این ارز دیجیتال را می‌دهد.

شرکت سیتکس علاوه بر ارائه بستر معاملاتی ارزهای دیجیتال، امکان دریافت مشاوره رایگان جهت سرمایه‌گذاری در این بازار را برای عموم مردم را فراهم کرده است.

سیتکس، سرمایه‌ای که مشاوره می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.